Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Επιστροφή στον μπλογκογειτονίτσα μας!!

Δύσκολη ήταν η άνοιξη αλλά δύσκολο και το καλοκαιράκι. Άκόμη πιο δύσκολο έγινε το φθινόπωρο για την οικογένεια. Η θλίψη μας πλημμύρισε, ο πατερούλης μας ο γλυκός, ο χαμογελαστός έφυγε. Τώρα πλέον κάνει παρέα με τους αγγέλους και μας βλέπει από ψηλά. Έχω κρατήσει την γλύκα του και τη ζεστασιά του μέσα στην καρδιά μου και έτσι θα τον θυμάμαι πάντα.
Τα χέρια μου βέβαια όλο αυτό το διάστημα δεν έπαψαν να δουλεύουν και να κάνουν διάφορα πράγματα. Απλά δεν είχα τη διάθεση να τα αναρτήσω. Επειδή όμως η ζωή συνεχίζεται ας συνεχίσουμε και πάλι την μπλογκοπαρέα μας που για μένα προσωπικά είναι μια μεγάλη αγκαλιά !!
Πριν από λίγους μήνες παντρεύτηκε ο ανιψιός μου. Σήμερα τα παιδιά βρίσκονται στη Σκοτία. Η τούρτα ήθελε να είναι από τα χεράκια της θείας. Μπορούσα εγώ να του χαλάσω χατήρι του παιδιού ? Ιδού η τούρτα του Νίκου και της Ελίνας!!!!

6 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες και πάλι στην γειτονιά!!!!!!! Θερμά συλλυπητήρια για την απώλεια του αγαπημένου σου πατέρα.... από εκεί από την γειτονιά των αγγέλων θα σας βλέπει και θα σας προστατεύει!!!! Να σας ζήσει ο Νικόλας και να είναι πάντα ευτυχισμένος!!!! Περιμένουμε και πάλι σιγά σιγά να αρχίσεις να γεμίζεις την γειτονιά με τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συλλυπητήρια για την απώλειά σας... να είστε καλά να τον θυμόσαστε με αγάπη!
    Πολλές ευχές στέλνω στους νιόπαντρους για μια ευτυχισμένη και αγαπημένη κοινή ζωή (η τούρτα σου υπέροχη).
    Καλώς επέστρεψες...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.
    ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ.
    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΙΟΠΑΝΤΡΟΙ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΔ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ,ΕΓΩ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΑΦΟΥ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΟΥΤΑΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ!!!
    Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ!!!!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΙΟΠΟΑΝΤΡΟΙ!!!!
    Η ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΜΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου συλλυπητήρια για τον πατέρα σου, ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα του.
    Σου εύχομαι ο χρόνος να σε ανακουφίσει και σύντομα να μας γεμίσεις με τις πανέμορφες δημιουργίες σου.
    Η τούρτα σου είναι πανέμορφη φυσικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου φίλες! Τα λόγια σας με συγκινούν και είναι μεγάλη παρηγοριά. Όπως λέει και η Ρένα η ζωή συνεχίζεται και μάλιστα για μας που πιάνουν λίγο τα χεράκια μας συνεχίζεται ακόμη πιο δημιουργικά!!! Να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή